Re: Licencje oprogramowania

Autor: Tomasz Miodek (tomek_at_kawiarnia.pactor.com.pl)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 16:06:15 MET DST

On Sun, 17 Sep 2000 19:17:15 +0200, Rafal <rafik_at_mnc.pl> wrote:
>Moi drodzy, czy istnieje jakas instytucja ktora sprawdza licencje na
>oprogramowanie??? Np. Windowsy??
>Czy takie CyberCafejki ktore nie maja licencji moga miec problemy???

Kto Ci powiedzial, ze kawiarenki internetowe nie maja legalnego
oprogramowania? Nie wiem jak inne, ale _niektore_ maja (moge podac przyklad,
ale nie bede robil autoreklamy ;-) chetnych na priva) to raz.

A dwa - istnieje jakas instytucja odpowiedzialna za to choc nazwy nie pomne
i wlasnie ostatnio wziela sie ostro za sprawdzanie licencji :-)

Pozdrawiam

--
Tomasz Miodek
Pactor s.c.