Re: Znowu nie dziala...

Autor: Tomasz T. Ciaszczyk (ciacho_at_zeus.netart.com.pl)
Data: Mon 18 Sep 2000 - 13:57:58 MET DST

        Roman Niewiarowski [newrom_at_rp.zax.pl]
  na: pl.internet.polip napisał/ła:

>-=> > Jesli nie bardzo wiesz o czym mowie wyslij do mnie maila z komputera z
>-=> > ktorym
>-=> > masz problemy, sprawdze jak wyglada revDNS...
>-=> wiem co to jest rev i jak dziala, natomiast nie wiem co zwalone maja u
>-=> siebie tamte DNSy....
>-=> momentami dochodzilo do sytuacji paradoksalnych serwer lublin.irc.pl mnie
>-=> wpuszczal bez problemu, nastepnie wyszedlem i juz mialem komunikat o
>-=> koniecznosci zarejstrowania rev....
Tja..albo wchodze na irca i mam rev'a blabla.host1.pl... lublin na chwile
mnie wyrzyca, wracam a tu sie okazuje ze rev'a mam dupa.host2.pl... Ktory to
revdns nie istnieje juz od 2 tyg ;P
nawet wpisu w DNS nie bylo, wiec jak mozliwe jest ze lublin zresolvowal
sobie cos takiego? :P

>-=> newrom

Pozdrawiam
Tomasz T. Ciaszczyk

--
"Już nie ma mnie, gdzieś stoi mój grób wśród astrów fal i lilii mórz,
uczieszy sie nieszczesny faun, gdy będą mnie chowali tam, błażeńską pieśnią