Re: Znowu nie dziala...

Autor: Roman Niewiarowski (newrom_at_rp.zax.pl)
Data: Mon 18 Sep 2000 - 13:31:45 MET DST

dnia Mon, Sep 18, 2000 at 12:51:34PM +0200, Marcin Swietochowski napisal(a):

> Komunikat wyraznie wskazuje na problem z odwrotnym DNS
> Wskazuje to raczej na wasza siec, a nie jakiekolwiek serwery IRC.
> Proponuje zwrocic sie z tym do administratora WASZEJ sieci
> ew. korzystac z serwera ktory wpuszcza hosty bez revDNS.
Tak to _wyglada_ jednak problemem sa serwery DNS z ktorych korzystaja irc.pl
a nie wpisy revdns. Mam to samo dosyc czesto i zeby bylo ciekawie irc-serwery
zachodnie widza wszystko poprawnie a polskie czasami widza a czasami nie.

> Jesli nie bardzo wiesz o czym mowie wyslij do mnie maila z komputera z
> ktorym
> masz problemy, sprawdze jak wyglada revDNS...
wiem co to jest rev i jak dziala, natomiast nie wiem co zwalone maja u
siebie tamte DNSy....
momentami dochodzilo do sytuacji paradoksalnych serwer lublin.irc.pl mnie
wpuszczal bez problemu, nastepnie wyszedlem i juz mialem komunikat o
koniecznosci zarejstrowania rev....

newrom

--
Oczywiscie moge sie mylic :-) (C)