Re: Znowu nie dziala...

Autor: Marcin Swietochowski (dragon_at_wytnij.safenet.pl)
Data: Mon 18 Sep 2000 - 20:41:16 MET DST

> Tak to _wyglada_ jednak problemem sa serwery DNS z ktorych korzystaja
irc.pl
> a nie wpisy revdns. Mam to samo dosyc czesto i zeby bylo ciekawie
irc-serwery
> zachodnie widza wszystko poprawnie a polskie czasami widza a czasami nie.

to pozytywnie
swoja droga nie korzystam z roznych wzgledow z lublin.irc.pl
sugerowalbym natomiast w takich sytuacjach przestestowanie resolvera w
lubmanie
cos jakby host IP ns1.lublin.pl itd....
ew. interweniowac u adminow

> momentami dochodzilo do sytuacji paradoksalnych serwer lublin.irc.pl mnie
> wpuszczal bez problemu, nastepnie wyszedlem i juz mialem komunikat o
> koniecznosci zarejstrowania rev....

kiedys cos takiego widzialem, ale wtedy lubman mial duzo gorszy styk z tpsa
ale jak mowie, preferuje z roznych wzgledow poznan.irc.pl,
przyzwyczailem sie i nie widze powodow do zmian (zwlaszcza ze rzadko
korzystam ;-> )

Pozdrawiam

Marcin Swietochowski
SafeNet s.c.