Re: Licencje oprogramowania

Autor: Jakub Turski (yacoob_at_supersonic.plukwa.net)
Data: Mon 18 Sep 2000 - 12:34:59 MET DST

* Pięknego dnia Mon, 18 Sep 2000 01:07:50 +0800,
* Zby <zby_at_toya.net.pl> stworzył(a) coś takiego:

>O! Chyba przespałeś ostanią poprawkę w prawie autorskim.
>Piractwo komputerowe ścigane jest z urzędu (chyba od lipca tego roku).
>Nie ma litości. Przychodzi Policjant i już. Mogą Ci nawet wyjąć dyski i zabrać
>do sprawdzenia.

 Ale znają się na tym, czy też 'znają się' i kwestionują wszystkie kom­
pakty bez napisu 'Microsoft'? :>

>Nie masz prawa mieć w komputerze niczego na co nie masz wykupionej licencji.
>Będą brali po kolei na widelec wszystkie firmy komputerowe, agencje reklamowe
>itd

 To ja się jeszcze zapytam: gdzie mają prawo wejść? Do firm? Jakiś nakaz
potrzebny? Do mieszkań prywatnych też? A co jeśli firma mieści się w ta­
kowym?

Pozdróvka,

Q.

--
  (oo)  |       Error writing to drive D. Does the name "CD-ROM" MEAN         |