Re: TPSA niszczy konkurencje (nowy cennik)

Autor: opo_at_priv6.onet.pl
Data: Mon 18 Sep 2000 - 13:19:21 MET DST

> Kredytów nie można brać w nieskończonosć, a te pobrane są już bardzo
> poważne. Myslisz, ze za co buduje się i modernizuje sieć? Tylko za
> impulsy? Nie żartuj...

OK powiedzmy, ze TPSA nie stac na taka modernizacje swojej sieci.
W takim razie powiedz mi dlaczego zachodnich operatorow na to stac? (czyt. operatorow
z US). Tam nie ma monopolu, polaczenia sa tansze, a jednak tych operatorow stac na
modernizacje sieci.
Skoro TPSA, ktora jest najbogatsza firma z regionu Europy Srodkowo-Wschodniej, nie
stac na ta modernizacje sieci to ciekawe kto od producentow kupuje ten sprzet... :-)

> Ba, ja to wiem, Ty też, ale rząd naciska na podnoszenie wskaźnika
> gęstosci telefonicznej nawet za cenę jakosci.

Oj, chyba juz nie naciska. Czas monopolu sie skonczyl, wiec i rzad ma g... do powiedzenia
w TPSA. (ale tu sie moge mylic, byc moze rzad ma wiekszosciowy pakiet akcji, nie wiem
jak to dokladnie wyglada).

> Hehe, tepsa jest operatorem narodowym i jest na nią narzucony obowiązek
> rozbudowy sieci.

A do kiedy bedzie tym operatorem? Czy jest ustalony jakis konkretny termin?

  pozdrawiam
    opo