Re: CO O TYM SĄDZICIE???

Autor: Marek (marek.wodawski_at_zewsa.wroc.pl)
Data: Mon 18 Sep 2000 - 13:11:18 MET DST

Po co kombinowac - najepiej zwrocic sie do wlasciciela latarni z prosba o
legalne zawieszenie kabla. Jesli jest to Zaklad Energetyczny (inaczej spolka
dystrybucyjna energii elektrycznej - roznie sie to nazywa w roznych
czesciach kraju) nie powinno byc z tym problemu, a i oplaty nie sa
wygorowane. Nie wykluczam nawet ze za zbozny cel pt. siec komputerowa moga
nawet odstapic od oplat. Wszystko zalezy od umiejetnosci negocjacji.
Swoja droga to jestem ciekawy jak wam sie to uda. Mam podobny problem. Jesli
chcialbys podyskutowac prosze na priva.

Marek Wodawski

--
Wielki konkurs Serwisu RUBIKON! Sprawdz, mozna wygrac: http://konkurs.rubikon.pl