Re: TPSA niszczy konkurencje (nowy cennik)

Autor: Jacek Rzeuski (jrzeuski_at_neptun.gdansk.tpsa.pl)
Data: Mon 18 Sep 2000 - 09:32:13 MET DST

opo_at_friko6.onet.pl wrote:

> A to niby dlaczego nie da sie?
> Czy TPSA ma miliardowe dlugi, stoi na skraju bankructwa etc.? Chyba nie, wiec
> stac ja na kredyty itp. Oczywiscie nie mowimy tu o terminie powiedzmy miesiaca
> ale niech nie ciagnie sie to latami!

Kredytów nie można brać w nieskończonosć, a te pobrane są już bardzo
poważne. Myslisz, ze za co buduje się i modernizuje sieć? Tylko za
impulsy? Nie żartuj...

> Ponownie, a co mnie to obchodzi? Moze nalezy nie isc na ilosc tylko na jakosc?

Ba, ja to wiem, Ty też, ale rząd naciska na podnoszenie wskaźnika
gęstosci telefonicznej nawet za cenę jakosci.

> TPSA zawsze sie wykrecala, ze podlaczanie nowych abonentow to taka nie oplacalna
> sprawa itp. itd., wiec moze nalezy zmienic branze z telekomunikacyjnej na np. jedynie
> kopanie rowow dla innych operatorow? Jestem pewien, ze konkurencja chetnie odbierze
> na swoje barki ten "ciezar i same problemy" czym jest kilka, kilkanascie milionow
> uzytkownikow.

Nieopłacalne jest podłaczenia abonentów na terenach wiejskich i od tego
inni operatorzy stronią jak od ognia. Prawdziwy zysk przynosi jedynie
klient biznesowy.

> Jestem swiadom z rozmiaru firmy ale skoro sobie z tym nie radzicie to moze trzeba
> przestac podlaczac nowych klientow, dac zarobic konkurencji, a samemu zajac sie
> wewnetrznymi problemami sieci? :-)

Hehe, tepsa jest operatorem narodowym i jest na nią narzucony obowiązek
rozbudowy sieci.

Pozdrawiam, Jacek

--
Jacek Rzeuski (jrzeuski_at_neptun.gdansk.tpsa.pl)
ICQ # 15729819