Re: Jakie w3cache dla SDI ?

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_ornak.waw.pdi.net)
Data: Mon 04 Sep 2000 - 13:37:45 MET DST

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:

: Ale nie jestem pewien, czy operator telefoniczny powinien miec obowiazek
: wpuszczania innych firm na swoje centrale. Fakt, w Stanach ostatnio uchwalili
: takie prawo, ale co z tego? W Stanach kazdy moze np. posiadac bron, a wcale
: nie jestem przekonany ze to jest sluszne prawo.
: Naprawde nie widze w tym jakiejs wielkiej nieuczciwosci...

Jesli to bylby normalny operator a nie sztucznie tuczony kosztem jakosci i
cen uslug monopolista to faktycznie - jego sprzet, jego wola. Ale TPSA to
dobro _calego_ narodu :-)

: Pozdrowienia,
: Jaroslaw Rafa
: raj_at_inf.wsp.krakow.pl