SDI - klopoty z telefonem

Autor: Krzysztof Frydrychowicz (kfryd_at_idg.com.pl)
Data: Sat 02 Sep 2000 - 17:06:30 MET DST

Pytanie do uzytkownikow SDI: czy ktos mial problem z telefonem, polegajacy
na niemoznosci odbierania polaczen przychodzacych? Podobno gdy telefonuje
sie do mnie, slychac sygnal oczekiwania. U mnie natomiast zaden z telefonow
nie dzwoni i pewnie gdyby nie przypadek jeszcze dlugo nie zorientowalbym
sie, ze cos jest nie w porzadku. . .Tym bardziej ze, ja moge dzwonic na
zewnatrz bez zadnych problemow.

Problem pojawil sie nagle, po kilku dniach uzywania SDI. Bede wdzieczny za
pomoc w rozwiazaniu problemu lub za wskazanie miejsce gdzie takiego
rozwiazania moge szukac.