Re: jakie tanie łącze?

Autor: Tomasz Piłat (tomekp_at_supermedia.pl)
Data: Sat 02 Sep 2000 - 16:18:17 MET DST

Gwidon S. Naskrent <naskrent_at_artemida.amu.edu.pl> pisze:
> to w "planie okablowania przestrzennego" niektore miejsca w ogole
> nie sa brane pod uwage (za malo ludzi, wiec sie nie oplaca) i mieszkajacy
> tam musza BARDZO nalegac.
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem ;-), ale piszesz w taki sposób, jakby¶ miał
pretensje do *komercyjnej firmy*, że ma plany strategiczne, że robi analizy,
że ma "biznes-plan" etc...

> GSN
TP

--
Tomasz 'Poncki' Piłat, tomekp(a)supermedia.pl, PONC1-RIPE, CCNA
Security Officer @ Super Media - http://www.supermedia.pl/