Re: SDI - klopoty z telefonem

Autor: Krzysztof J (kajot_at_poczta.arena.pl)
Data: Sun 10 Sep 2000 - 09:32:41 MET DST

Bartłomiej Jóźwiak <juzek_at_intra-trade.com.pl> wrote in message
> U mnie bylo to samo. Po prostu na dziendobry urzadzenia sa skonfigurowane
> tak, ze nie przepuszczaja sygnalu dzwonienie. Po telefonie do obslugi
facet
> wszedl do programu konfigurujacego HISA i przestawil, ze ma dzwinic, i
> zaczelo dzwnic. Nie jest to zwiazane z polaryzacja, bo pomiedzy HISEM w
domu i HISEM w centrali polaczenia jest cyfrowe, i automatycznie
ustanawiane, co widac po kontrolce synchronizacja

> RE: nie zgadzam się , dla półki HIS 2.0 dzwonienie aparatu telefonicznego
zależy od prawidłowej polaryzacji pomiędzy centralą telefoniczna a półką HIS
> piszesz : "pomiędzy hisem w domu i hisem w centrali połączenie jest
cyfrowe"
pomiędzy centralą telefoniczną a półką HIS 2.0 połączenie jest analogowe i
na tym odcinku musi być prawidłowa polaryzacja, łącze jest ucyfrawiane
pomiędzy półką HIS a modemem użytkownika