Re: błędy w wyszukiwarkach

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_friko.sos.com.pl)
Data: Wed 30 Aug 2000 - 12:31:39 MET DST

On 30 Aug 2000 09:56:34 GMT, Jacek Popławski <jp_at_ulgo.koti.com.pl> wrote:

>jejku, zaraz spróbuję raz jeszcze, w lynxie...
>albo coś jest jednak źle, albo on "wykłady" i "wykładów" oraz
>"wyklady" traktuje jako różne wyrazy, tylko dlaczego te słowa
>trafiają się już na początku?

Male niedoptrzenie z mojej strony (nie przyjrzalem sie skladni twojego
zapytania) - sprobuj dac "-wykład" (=wykład*) Zobacz co wyrzuci wtedy bedziesz mial pewnosc.

Pozdrawiam

--
Adam Kułagowski                             fidor_at_friko.internet.pl
Dynamic linking error: Your mistake is now everywhere.