Re: błędy w wyszukiwarkach

Autor: Tomasz Styrna (styrni_at_wb.onet.pl)
Data: Wed 30 Aug 2000 - 17:11:38 MET DST

Użytkownik "Jacek Popławski" <jp_at_ulgo.koti.com.pl> napisał w wiadomości
> Na jakie adresy wysyłać znalezione błędy w wyszukiwarkach i pytania?
> Np. na wp.pl zadałem pytanie "całki pochodne -wykłady -wydział",
> przetłumaczyło mi to na "znaleźliśmy dla ciebie cośtam zawierające
> całki i pochodne oraz nie zawierające wykłady ani wydział" a w
> znalezionych wynikach... widzę podkreślone "wykłady" i "wydziały"...

A ja nie widze dokładnej frazy wykłady tylko wykład* bez własnie wykłady. A
zapytaj go tak:
całki pochodne -wykład* -wydział*
to bedziesz miał całkiem inne wyniki. Czy o takie Ci chodziło ?
Mi to wygląda na błąd w podświetlaniu a nie wyszukiwaniu.

P.S. A wogóle to może ktoś wie, gdzie leży FAQ lub help do tejże
wyszukiwarki, bo może ma jakąś dziwną składnie niekoniecznie zgodna z
Altavista, Infoseekiem itp. ?

Pozdrawiam serdecznie
Styrni