Re: dwie domeny

Autor: Michal Tatarynowicz (tekkton_at_polbox.com)
Data: Sun 27 Aug 2000 - 16:24:09 MET DST

On Sat, 26 Aug 2000 19:34:29 +0200, fidor_at_friko.internet.pl (Adam
Kułagowski) wrote:

>Dla mnie - nie , dla innych w tym watku moze ... :->

czlonkowie stowarzyszenia przeciwnikow srodowiska naturalnego?:)

>Nop - IRQ sie skoncza - chyba ze sa karty ktore umozliwiaja wiele portow na
>jednym IRQ .

nie napisalem wcale, ze te hisy maja byc podlaczone bezposrednio do
serwera :)

>Problem polega na tym ze jak sie podaje jakies wyniki pomiarow to nalezy
>przy tym zamieszczac warunki pomiarow - patrz watek : Ile watow ciagnie
>Linux na p.c.o.l - czlowiek popelnil bledy ale poniewaz opisal dokladnie
>technike pomiaru wiec szybko znaleziono blad .
>
>Podobna sytuacja byla przy testach serwerow internetowych o ile dobrze
>pamietasz sprawe .

podalem przeciez warunki pomiarow i to najbardziej szczegolowe jakie
mozna podac -- dla _mojego_ serwera. jak rowniez dla kazdego serwera
potencjalnie_wykorzystywanego_przy_hisie. czy ktorys z tych warunkow
jest niescisly lub niezgodny z prawda? nie wydaje mi sie.

>Jak bys sie czul jakbys dostal list zakonczony pieczataka : "Laczac wyrazy
>szacunku" ?

hm, patrzac na ta sprawe od tej strony, musze przyznac, ze masz
racje:)

zalaczam rozne takie wyrazy :)

--
,.< |._.| >.,.,., tek.   tek<at>xox<dot>pl
.,>  {=}  <,.,.,. _www.sprint.pl/~tekkton_