Re: dwie domeny

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_friko.sos.com.pl)
Data: Sun 27 Aug 2000 - 17:21:00 MET DST

On Sun, 27 Aug 2000 16:24:09 +0200, Michal Tatarynowicz <tekkton_at_polbox.com> wrote:
>czlonkowie stowarzyszenia przeciwnikow srodowiska naturalnego?:)

nop - hint dykutujesz z nim na tej grupie - teraz .

>podalem przeciez warunki pomiarow i to najbardziej szczegolowe jakie
>mozna podac -- dla _mojego_ serwera. jak rowniez dla kazdego serwera
>potencjalnie_wykorzystywanego_przy_hisie. czy ktorys z tych warunkow
>jest niescisly lub niezgodny z prawda? nie wydaje mi sie.

nie chce mi sie przekowyac przez deja.com (bo spool mial awarie) ale gdybys
powiedzial moj serwer (PC , ide , przewaznie uspione, 3 userow) jest
podtrzymywany przez 3h przez mojego ups'a to nie byloby tej dyskusji .

>zalaczam rozne takie wyrazy :)

I ja pozdrawiam
FUT warning bo zrobil sie oftopic .

--
Adam Kułagowski                             fidor_at_friko.internet.pl
..On the other hand, you have different fingers.