Re: dwie domeny

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_friko.sos.com.pl)
Data: Sat 26 Aug 2000 - 19:34:29 MET DST

On Fri, 25 Aug 2000 23:43:22 +0200, Michal Tatarynowicz <tekkton_at_polbox.com> wrote:
>to az tak zle, ze pobiera niewiele energii elektrycznej?:>

Dla mnie - nie , dla innych w tym watku moze ... :->

>o ile mnie pamiec nie myli, to ten thread rozpoczal sie od problemu
>serwera na hisie. moja maszynka na hisa wystarczy z palcem w
>wentylatorze. przypuszczam, ze wystarczy rowniez na 15 hisow.

Nop - IRQ sie skoncza - chyba ze sa karty ktore umozliwiaja wiele portow na
jednym IRQ .

>w kazdym razie nie twierdzilem, ze ups za 1.3kzl wystarczy na trzy
>godziny dla _kazdego_ serwera. twierdzilem, ze wystarczy dla _mojego_
>i (implied) dla serwera www/ftp/poczty obslugujacego lacze 128kbit
>(czyli his). moj dziala na laczu 1mbit, mieli emaile po kilkadziesiat
>mega i sie nie skarzy.

Problem polega na tym ze jak sie podaje jakies wyniki pomiarow to nalezy
przy tym zamieszczac warunki pomiarow - patrz watek : Ile watow ciagnie
Linux na p.c.o.l - czlowiek popelnil bledy ale poniewaz opisal dokladnie
technike pomiaru wiec szybko znaleziono blad .

Podobna sytuacja byla przy testach serwerow internetowych o ile dobrze
pamietasz sprawe .

>to, ze trzeba to wyciac to forma szacunku? eh, panie dziejku, mlodziez
>nie taka jak kiedys... ;)

Jak bys sie czul jakbys dostal list zakonczony pieczataka : "Laczac wyrazy
szacunku" ?

Pojde na kompromis :

Pozdrawiam

--
Pozdrawiam
Adam Kułagowski                             fidor_at_friko.internet.pl