Re: Nedzna Arena

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.pl)
Data: Sun 27 Aug 2000 - 12:59:55 MET DST

Tomasz Jarzynka napisal:

> Cóż... u nas chyba nikogo nie stać na utrzymanie takiego searcha
> jak google (szybki, dobry).

Mysle, ze nie chodzi tu o pieniadze, ale o dobra konfiguracje - slowem,
troche myslenia. Zarowno z dzialania Infoseeka w Arenie jak i innej
zawartosci tego portalu widac, ze tego myslenia nieco brakuje. A inni po
prostu wyprzedzaja, i to zarowno starzy wyjadacze jak Onet.pl jak i nowi
- chocby Portal.pl TP Internet.

Jaroslaw Zielinski

PS. Mam wrazenie, ze Google troche silowo podchodzi do wyszukiwania -
chce miec miliardy stron, ale ma malo rozbudowane opcje. Altavista i
Infoseek ida raczej w opcje, a wiec jakosc. Podobna tendencje widze w
Polsce w Onet.pl i Netoskopie. Natomiast trudno mi powiedziec, ktory
scenariusz jest lepszy. Google na pewno ma dobre publicity dzieki swoim
dzialaniom, czy jednak bedzie to skuteczne na dluzsza mete?