Re: nedzna arena

Autor: Tomasz Jarzynka (tomee_at_cpi.pl)
Data: Sat 26 Aug 2000 - 21:44:38 MET DST

Jacek Popławski wrote:
> nie wiem co dokładnie robi sleep (choć się domyślam), ale według
> mnie lepiej byłoby, aby strona działała tylko pod MSIE, najlepiej
> ostatnią wersją, wtedy wiele osób nigdy nie zobaczyłoby tego
> Wspaniałego Portalu Który Spieprzył Infoseeka i wszyscy byliby
> dużo zdrowsi

Cóż... u nas chyba nikogo nie stać na utrzymanie takiego searcha
jak google (szybki, dobry). ICM miał licencję za darmo (chwała im
za to, że i sprzęt był). Gdy właściciel Ireny.pl kupił licencję,
automatycznie ICM musiało się jej zrzec i przekazać bazę danych.
Tak było w umowie, o ile się nie mylę. Pech to pech.

--
Tomasz Jarzynka; tomee_at_CUT_THIS.cpi.pl
Centrum Projektów Internetowych, PL