Re: Nedzna Arena

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 30 Aug 2000 - 14:31:14 MET DST

Dnia 28 Aug 00 o godz. 22:41, Jaroslaw Zielinski napisal(a):

> Mysle, ze nie chodzi tu o pieniadze, ale o dobra konfiguracje - slowem,
> troche myslenia. Zarowno z dzialania Infoseeka w Arenie jak i innej
> zawartosci tego portalu widac, ze tego myslenia nieco brakuje.

A mnie arenowy infoseek naprawde dobrze dziala - pominawszy fatalna oprawe
graficzna, dziala nie gorzej niz gdy nazywal sie "infoseek @ icm.edu.pl".
Ale to moze zasluga tego, ze jestem podlaczony do POL34 i zawsze mialem
bardzo dobre lacze do Sunsite...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl