Re: Nedzna Arena

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_inka.zagiel.pl)
Data: Mon 28 Aug 2000 - 11:39:41 MET DST

On Sun, 27 Aug 2000 12:59:55 +0200, Jaroslaw Zielinski wrote:

[...]

>PS. Mam wrazenie, ze Google troche silowo podchodzi do wyszukiwania -
>chce miec miliardy stron, ale ma malo rozbudowane opcje. Altavista i
>Infoseek ida raczej w opcje, a wiec jakosc. Podobna tendencje widze w
>Polsce w Onet.pl i Netoskopie. Natomiast trudno mi powiedziec, ktory
>scenariusz jest lepszy. Google na pewno ma dobre publicity dzieki swoim
>dzialaniom, czy jednak bedzie to skuteczne na dluzsza mete?

Google indeksuje i wyszukuje troche inaczej niż pozostałe wyszukiwarki.
Powiedziałbym, że część opcji innych szperaczy jest zawarta już w samym
algorytmie indeksowania, dając szybsze i bardziej trafne wyszukiwanie.
Dodatkową jego zaletą - niemałą - jest to, że nie zamierza przekształcić się w
dodatek do portalu, a interfejs pozostaje prosty i niezaśmiecony. Bardzo
szkoda, że nie ma jeszcze GooglePL.

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>