Re: dwie domeny

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Sat 26 Aug 2000 - 21:36:44 MET DST

Michal Tatarynowicz <tekkton_at_polbox.com> wrote:

:>Znaczy się, pecet serwerek. I dyski pewnie uśpione? ;)
: to mi przypomina rozmowe rowerzysty z maszynista pociagu towarowego,
: ktory to maszynista wysmiewa rowerzyste, ktory mowi, ze mozna sie
: przemieszczac uzywajac tylko sily miesni.

Jeśli rowerzysta nazywa to przemieszczanie "systemem komunikacji
zbiorowej", to maszynista ma sporo racji.

: _ogromna_ wiekszosc serwerow na swiecie to "pecety serwerki",

Jeśli serwerem nazwiemy każde Windows, które "udostępnia udziały",
to może i tak.

: czasem pewnie tez z uspionymi dyskami i nie wiem czemu uznajesz za powod
: do dumy to, ze twoje serwery to (jak sie domyslam) serwery suoniki
: z macierzami raid :)

Po prostu uważam, że trzeba rzeczy nazywać im właściwymi nazwami.
Gdybyś napisał "mojego peceta ups za 1.3kzł pociągnie przez 3 godziny",
nie byłoby tego wątku...

--
	Leszek.
-- lech7_at_pse.pl 2:480/33.7          -- REAL programmers use INTEGERS --