Re: MS szpieguje WWW?

Autor: Tomasz Jarzynka (tomee_at_cpi.pl)
Data: Sat 26 Aug 2000 - 21:48:54 MET DST

madej_at_acn.pl wrote:

> Ale centrala przechowuje CDRy z informacjami o Twoim polaczeniu ;-)
> (rozpoczacie, zakonczenie, Twoj nr. telefonu, nr. pod ktory dzwoniles....)
> :-)

Ale nie są to dane dostępne od razu. Zresztą wątpię nawet, by ta toporna
Pentaconta dała się tak skonfigurować, żeby przeszukiwać billing całej centrali
wg zadanego kryterium.

Poza tym akurat do TYCH danych bez nakazu prokuratora nikt nie ma wjazdu,
w świetle umowy o ochronie danych osobowych. Łamanie tego paragrafu byłoby
ewidentne, i byłoby to też grube nadużycie.

No i wątpię, by TPSA grepowała WSZYSTKIE logi WSZYSTKICH central szukając,
kto o 18:11 łączył się z 0202122. Abstrahując od tego, że negocjacja może
trwać od 5 sekund, do 45. Nie da się i już.

--
Tomasz Jarzynka; tomee_at_CUT_THIS.cpi.pl
Centrum Projektów Internetowych, PL