Re: dwie domeny

Autor: Michal Tatarynowicz (tekkton_at_polbox.com)
Data: Fri 25 Aug 2000 - 23:43:22 MET DST

On Thu, 24 Aug 2000 21:07:48 +0200, fidor_at_friko.internet.pl (Adam
Kułagowski) wrote:

>czyli 20 wat ? czyli jak ktos tu pisal (nomen omen z elektrowni :-) )
>zaroweczka ?

to az tak zle, ze pobiera niewiele energii elektrycznej?:>

>To do rzeczy zes radosnie stwierdzil ze na UPSi za 1.3k zl serwer pociagna
>Tobie 3 h .

ty bys sie nie cieszyl?;)

> Dlatego spytalem sie co to za serwer - teraz to jest jasne i
>zgadzam sie powyzsz maszyna przy powyzszych zalozeniach mogla "pracowac" 3h

o ile mnie pamiec nie myli, to ten thread rozpoczal sie od problemu
serwera na hisie. moja maszynka na hisa wystarczy z palcem w
wentylatorze. przypuszczam, ze wystarczy rowniez na 15 hisow.

w kazdym razie nie twierdzilem, ze ups za 1.3kzl wystarczy na trzy
godziny dla _kazdego_ serwera. twierdzilem, ze wystarczy dla _mojego_
i (implied) dla serwera www/ftp/poczty obslugujacego lacze 128kbit
(czyli his). moj dziala na laczu 1mbit, mieli emaile po kilkadziesiat
mega i sie nie skarzy.

>nop - jest to forma wyrazania szacunku

to, ze trzeba to wyciac to forma szacunku? eh, panie dziejku, mlodziez
nie taka jak kiedys... ;)

--
,.< |._.| >.,.,., tek.   tek<at>xox<dot>pl
.,>  {=}  <,.,.,. _www.sprint.pl/~tekkton_