Re: polaczenie z usa

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl)
Data: Fri 25 Aug 2000 - 21:13:26 MET DST

Co Ty bredzisz... ;-)

> Musisz przeleciec sie po providerach i dokladnie wypytac ktoredy sie
> lazca. Z tego co wiem to np. internet technologies sie chwali ze ma
> wlasne lacze satelitarne - pytanie jeszcze w co wpiete z drugiej
> strony...

Internet Technologies swiadczy w tej chwili uslugi wylacznie jako jedna z
firm grupy Internet Partners. Samodzielnie nie wystepuja w cennikach i
akcjach marketingowych. Satelita zas w IKP pamieta czasy kiedy ATOM byl
mocno zwiazany z ATM i od chyba dwoch czy trzech lat jest bytem niebylym.
Pytanie o "jeszcze wpiete z drugiej strony" jest rownie powazne jak reszta
Twoich rozwazan ;-)

> Bo wiekszosc "providerow" podpietych jest przez tepse, czesc
> przez komercyjna czesc pasma lacz NASK-u - a tlok na tych laczach
> panuje nieziemski, stad tez takie predkosci jakie masz...

Tlok na laczach Telia-NASK? Pierwsze slysze. Te kable zapewniaja taki sam
komfort pracy jak siec EBONE w Internet Partners. TPNET istotnie niby ma
najszersze lacze ale hm.. nienajlepiej rozwiazany routing i zdecydowanie
za duzo klientow. Oferuja usluge bardzo tania i adekwatnej jakosci :-)

Mysle, ze rozwazania raczej nalezaloby podjac z innej strony. Popatrzec
*jakie* sa i *gdzie* wyjscia z .pl w swiat, zainteresowac sie kto ktoredy
wymienia ruch i jakim laczem, i na tej podstawie rzucac rownie
kategorycznymi wnioskami. Przeciez to nie jest logika rozmyta tylko bardzo
latwo mierzalne i konkretne parametry...

pozdrawiam,
karpio