Re: polaczenie z usa

Autor: Tomasz Jarzynka (tomee_at_cpi.pl)
Data: Fri 25 Aug 2000 - 21:08:21 MET DST

Andrzej Karpinski wrote:

> Tlok na laczach Telia-NASK? Pierwsze slysze. Te kable zapewniaja taki sam

A ja nie. W godzinach szczytu pingi osiągały 300ms. Prędkości downloadu
nie mierzyłem (bo oni się rozliczają z kązdego bitu, świnie), ale jedno
jest pewne: 10Mbps faktycznej przepustowości to ciut mało, jeśli
popatrzeć
na ich cennik. Jeszcze brakuje tylko, żeby to były ceny w Euro ;P

Znacznie lepszy IMVHO stosunek komfort/cena oferuje Internet Partners.

> komfort pracy jak siec EBONE w Internet Partners. TPNET istotnie niby ma
> najszersze lacze ale hm.. nienajlepiej rozwiazany routing i zdecydowanie
> za duzo klientow. Oferuja usluge bardzo tania i adekwatnej jakosci :-)

TPSA nie ma najszybszego łącza raczej. Mają może z 170Mbps, ale do ruchu
jest 70Mbps. No chyba, że coś poprawili i/lub zwolnili resztę pasma.

> pozdrawiam,
> karpio

I ja również, życząc wyregulowania zegara systemowego o jakieś 10 minut
wstecz ;)

--
Tomasz Jarzynka; tomee_at_CUT_THIS.cpi.pl
Centrum Projektów Internetowych, PL