Re: polaczenie z usa

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Fri 25 Aug 2000 - 19:10:10 MET DST

On Thu, 24 Aug 2000 21:59:19 GMT, me_at_dot.com wrote:

>Czesc,
>
>Mam pytanie. Niedawno wrocilem do PL po dosc dlugim pobycie w stanach.
>Szukam jakiegos dobrego isp w Warszawie. Wyprobowalem juz dwie firmy,
>w tym darmowego polaczenia tpsa. Niestety pliki z serwerow usa
>sciagalem z szybkoscia ok. 200/300 bajtow na sekunde, czyli jakies 20
>razy wolniej niz gdy mieszkalem w stanach.

Witamy w ojczyznie!
> Czy istnieja tu jakies
>firmy dzieki ktorym moglbym miec szybsze polaczenie ze stanami?
>Chodzi mi o zwykly dial-up.

Musisz przeleciec sie po providerach i dokladnie wypytac ktoredy sie
lazca. Z tego co wiem to np. internet technologies sie chwali ze ma
wlasne lacze satelitarne - pytanie jeszcze w co wpiete z drugiej
strony... Bo wiekszosc "providerow" podpietych jest przez tepse, czesc
przez komercyjna czesc pasma lacz NASK-u - a tlok na tych laczach
panuje nieziemski, stad tez takie predkosci jakie masz...

--
Darek