Re: dwie domeny

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_friko.sos.com.pl)
Data: Tue 22 Aug 2000 - 02:28:17 MET DST

On Sun, 20 Aug 2000 19:55:47 +0200, Michal Tatarynowicz <tekkton_at_polbox.com> wrote:
>tak, grunt to miec pewnosc. tyle, ze ja _mam_ takiego upsa i
>_wytrzymuje_ on 3 godziny (no, troszke wiecej, ale 3 godziny
>"testowalem"). i co mi pan zrobi?:)

zaraz rozmawiamy o serwerku czy o serwerze o ze ssci , 2(3) niezaleznymi
zasilaczami i paroma innymi rzeczami ktore zra prad jak ch* ?

W przypadku serwerka za 50 wat to faktycznie ups pociagnie . W przypadku
szafy z serwrami taniej wychodzi agregat (jezeli serwer jest kluczowy)

>jezeli zas ups za ponad tysiac zlotych nie wytrzyma z 1 komputerem pc
>bez monitora min. 3 godzin to nalezy go wymienic, bo jest niesprawny.

Czy moge prosic o numer seryjny (marke etc) tego cudownegu UPS'a ?

to ponizej powinno byc po "-- " uproscisz w ten sposob wielu zycie .
>,.< |._.| >.,.,., tek. tek<at>xox<dot>pl
>.,> {=} <,.,.,. _www.sprint.pl/~tekkton_
>,<. ` .>,.,., a genuine bofh-candidate

Pozdrawiam

--
Adam Kułagowski                             fidor_at_friko.internet.pl
Murphy was an optimist.