Re: dwie domeny

Autor: Michal Tatarynowicz (tekkton_at_polbox.com)
Data: Sun 20 Aug 2000 - 19:55:47 MET DST

On Sun, 20 Aug 2000 13:58:02 +0200, fidor_at_friko.internet.pl (Adam
Kułagowski) wrote:

>Nie do konca nawet widze sens kupna takiego UPS'a (za 1.3k na pewno sie go
>nie kupi)

tak, grunt to miec pewnosc. tyle, ze ja _mam_ takiego upsa i
_wytrzymuje_ on 3 godziny (no, troszke wiecej, ale 3 godziny
"testowalem"). i co mi pan zrobi?:)

>Taniej juz wyjdzie kupic maly UPS , ktory podtrzymujac koputery
>odpali agregat . Problemem moze yc odporowadzenie spalin - ale to juz inna
>sprawa .

nie wiem czy agregat wyjdzie taniej niz kilkanascie tysiecy, wiec
raczej tanszy nie jest.

oczywiscie duzo zalezy od tego, co ktos uwaza za serwer -- w przypadku
serwisu chodzacego na hisie (a o tym byl ten thread) raczej nie stawia
sie wieloprocesorowego suna, tylko zwyklego pececika.

jezeli zas ups za ponad tysiac zlotych nie wytrzyma z 1 komputerem pc
bez monitora min. 3 godzin to nalezy go wymienic, bo jest niesprawny.

,.< |._.| >.,.,., tek. tek<at>xox<dot>pl
.,> {=} <,.,.,. _www.sprint.pl/~tekkton_
,<. ` .>,.,., a genuine bofh-candidate