Re: dwie domeny

Autor: Michal Tatarynowicz (tekkton_at_polbox.com)
Data: Wed 23 Aug 2000 - 00:22:47 MET DST

On Tue, 22 Aug 2000 02:28:17 +0200, fidor_at_friko.internet.pl (Adam
Kułagowski) wrote:

>zaraz rozmawiamy o serwerku czy o serwerze o ze ssci , 2(3) niezaleznymi
>zasilaczami i paroma innymi rzeczami ktore zra prad jak ch* ?

mowimy o komputerze klasy pc/pentium3/ide. klasyczna obudowa, nie
specjalna serwerowa, pojedynczy zasilacz 300 wat. obciazenie na
poziomie kilku procent, uptime na dzisiaj 14 dni. wystarczy?:>

>W przypadku serwerka za 50 wat to faktycznie ups pociagnie . W przypadku
>szafy z serwrami taniej wychodzi agregat (jezeli serwer jest kluczowy)

tak, a w przypadku klastrowanego superkomputera z kilkoma tysiacami
procesorow, paroma gigabajtami pamieci ram i terabajtami pamieci
masowej pewnie oplaca sie wlasna elektrownia. tyle, ze co to ma do
rzeczy?

>Czy moge prosic o numer seryjny (marke etc) tego cudownegu UPS'a ?

apc smartnet 1x00 gdzie x to albo 0 albo 2 (nie pamietam).

>to ponizej powinno byc po "-- " uproscisz w ten sposob wielu zycie .

a, nie zauwazylem, ze nie jest. rzadko czytam wlasne posty :) ale
swoja droga po co 'pozdrawiam' jest u ciebie powyzej? lubisz utrudniac
innym?;)

--
,.< |._.| >.,.,., tek.   tek<at>xox<dot>pl
.,>  {=}  <,.,.,. _www.sprint.pl/~tekkton_