Re: HIS

Autor: Lukasz Komsta (luke_at_ariadna.pl)
Data: Tue 22 Aug 2000 - 12:07:35 MET DST

"Tomasz Piłat" napisał(a):

> a potem trzecia... Pamiętaj, to okres "pilotażowy" ;-). Jeśli TPSA w końcu
> zdecyduje się, aby nadać SDI status normalnej usługi, może zacząć instalować
> HIS'y masowo. Co się *wtedy* stanie? Uwierz mi, bywam na centralach różnych
> i widze w jaki sposób są stawiane szafki (przynajmniej w Warszawie).

Wtedy to rozumiem obawy. Ale wszystko zmierza ku rozwojowi
przepustowości łącz i ja myślę, że okres "pilotowy" zakończy się dopiero
przy możliwości technicznej przepuszczenia następnych użytkowników.
Raczej chyba TPSA nie pozwoli sobie na taki idiotyzm. Można mieć do nich
sporo zastrzeżeń, ale czegoś tak idiotycznego bym się nie spodziewał (a
nawet jeśli to za rok, dwa... może będą inne konkurencyjne rozwiązania).

> 2) No i co o się stało po tym "dobrym" miesiącu?

Piszę "miesiąc" bo sam mam his-a od 20 czerwca, potem wyjechałem, a
teraz wróciłem i jest kolejny miesiąc :) bez zmian. Kolega ma bodajże od
maja -też bez zmian.

> I tam się tak dużo ściąga? Czy raczej irc/quake?

Ściąga się tyle, że jest nieustannie zapchane te 115200 na maxa :)

--
* Lukasz Komsta * ICQ 14892426 * http://www.luke.eu.org/ *
* Co ci jest potrzebne? Tylko to! - http://tylko.to/ *