Odp: HIS

Autor: Wojciech Wielogórski (wojciech.wielogorski_at_solidex.com.pl)
Data: Tue 22 Aug 2000 - 13:31:51 MET DST

Użytkownik Lukasz Komsta <luke_at_ariadna.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:39A250E7.BA95A661_at_ariadna.pl...

> Wtedy to rozumiem obawy. Ale wszystko zmierza ku rozwojowi
> przepustowości łącz i ja myślę, że okres "pilotowy" zakończy się dopiero
> przy możliwości technicznej przepuszczenia następnych użytkowników.
> Raczej chyba TPSA nie pozwoli sobie na taki idiotyzm. Można mieć do nich
> sporo zastrzeżeń, ale czegoś tak idiotycznego bym się nie spodziewał (a
> nawet jeśli to za rok, dwa... może będą inne konkurencyjne rozwiązania).
powoli sobie pozwoli, o to sie nie martw. wszyscy kupimy duzy Premium-CIR i
jakos to bedzie. BTW, czy ktorys z zachodnich operatorow pozwala sobie na
wprowadzenie lepszego i gorszego CIR??? ciekawe kiedy w TPSA Premium
przestanie wystarczac i co wtedy wymysla; moze Super-CIR :))

ww