Oszustwo "prawie" doskonale? :\

Autor: Szymon Nitka (szymon_at_nitka.pl)
Data: Thu 17 Aug 2000 - 20:34:31 MET DST

Witam,

    Doznałem dziś szoku, dzięki niebywałemu oszustwu jednego z większych
providerów w Trójmieście.

    Otóż pewien niemały ISP sprzedał w 1998 roku naszemu obecnemu klientowi
konto pocztowe z dial-upem, i dodatkowo - zarejestrował domenę, powiedzmy
"domena.com".

    Od dwóch lat co miesiąc do klienta wędrowała faktura - 300 złotych
*miesięczne* + VAT za konto pocztowe oraz utrzymanie na DNS owej domena.com.

    Traf chciał, iż w naszej ofercie znalazła się również opcja rejestracji
domena.com, na co klient przystał.

    Wyobraźcie sobie - jakie było moje zdziwienie dziś, gdy zamiast
projektowanego przez nas serwisu zobaczyłem na komputerze klienta stronę
datowaną na 1998 rok - pod własnoręcznie zarejestrowanym kilka dni wcześniej
adresem http://domena.com/ !

    W pierwszej chwili zacząłem szukać błędu w mojej rejestracji, a po
chwili zrozumiałem, że korzystając przez dwa lata z dialupu owego ISP, a co
za tym idzie z jego serwerów DNS, nasz obecny klient był nabijany w butelkę.

    Szkoda że nie ma żadnej komisji iespe-etycznej. W każdym razie -
gratulacje dla owego ISP. Oszustwo prawie doskonałe.

--
    szymon(at)nitka.pl