Re: Oszustwo "prawie" doskonale? :\

Autor: Sławomir Białek (civic_at_patek.netinfo.pl)
Data: Thu 17 Aug 2000 - 20:47:21 MET DST

On Thu, 17 Aug 2000 20:34:31 +0200, Szymon Nitka <szymon_at_nitka.pl> wrote:
> W pierwszej chwili zacząłem szukać błędu w mojej rejestracji, a po
>chwili zrozumiałem, że korzystając przez dwa lata z dialupu owego ISP, a co
>za tym idzie z jego serwerów DNS, nasz obecny klient był nabijany w butelkę.

A moze raczej, wszystko było ok, tylko w momencie gdy NASK zmienił
delegację tamten provider nie usunał obsługi domeny ze swoich DNSów
(a klient go w ogóle powiadomił? jeśli nie to masz odpowiedź,
jeśli tak - to można powiedzieć, że to zapomnienie, choć poważne
i lepiej żeby się nie zdarzało). Nie usuńął domeny ze swojego binda,
nie usunął wirtuala i taki jest efekt - przez jego modemy
(a śliślej przez jego DNSy) widać starą stronę.

--c