Re: Ciekawostka dropsa... czyli kolejna inwestycja tp.inter

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 15 Aug 2000 - 12:19:28 MET DST

Dnia 1 Aug 00 o godz. 3:32, Michal Zalewski napisal(a):

> CO TY BREDZISZ?:P Jakie 90%, jakiej sieci?!:) Po pierwsze primo, siec nie
> nalezy do nikogo.

Bylem przez dwa tygodnie na urlopie, wiec nie moglem brac udzialu w tej
arcyciekawej ;->>> dyskusji, ale czy moglbys mi wyjasnic co rozumiesz przez
sformulowanie "siec nie nalezy do nikogo"? Przeciez kazdy kawalek sieci (w
sensie konkretnych, fizycznych laczy, bo o to chyba chodzilo Bartkowi)
zostal wybudowany za czyjes pieniadze, a wiec do kogos nalezy. Jakim to
cudem ci wlasciciele nagle mogli sie ulotnic? ;-)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl