Re: Odp: Ciekawostka dropsa... czyli kolejna inwestycja tp.

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 15 Aug 2000 - 14:49:51 MET DST

Dnia 2 Aug 00 o godz. 7:16, Bronek Kozicki napisal(a):

> Jarku,
>
> to by wyszło za drogo - licencje o WinNT/Win2K są znacznie droższych od
> licencji win98. A ponadto Win98 jest w cenie sprzetu (OEM - jak widzę we
> "właściwościach systemu"). Troszkę dziwne, że nie zdecydowali się na Linuxa,

A jak by sie mogli zdecydowac na Linuxa, skoro na niego nie ma MSIE?
Przeciez do kafejek internetowych przychodza w wiekszosci ludzie, ktorzy
chca ogladac strony ze wszelkimi mozliwymi bajerami, i to na ogol ogladaja
strony zrealizowane przez "niedzielnych lebmajstrow" w wersji tylko dla
MSIE, z DHTML-ami, flashami, kontrolkami ActiveX itp. Czy mialbys ochote
tlumaczyc takim ludziom, ze strona sie zle wyswietla w NN pod Linuxem, bo
autor strony o czyms tam nie pomyslal? Odpowiedz bedzie jedna: "u mnie w IE
wyswietla sie prawidlowo, to dlaczego nie uzywacie IE skoro NN jest do
dupy". Klient chce IE, w zwiazku z tym musi miec IE, w zwiazku z tym musi
miec Windows. Dlatego proponowalem NT... Poza tym pod Windows sa rozne ICQ,
AOL Instant Messengery, Gozille, Teleporty i inne "nieslychanie przydatne"
gadzety, z ktorych kazdy "prawdziwy internauta" oczywiscie bezwzglednie
"musi" korzystac... ;-> A pod Linuxem tylu ich wszystkich nie ma... A nawet
jezeli sa odpowiedniki, to wygladaja zupelnie inaczej, a nie daj Boze
czasami nawet obsluguja sie za pomoca parametrow linii komend (jak np.
wget), a to juz jest zupelnie nie do przejscia... ;->
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl