Re: Pliki-załączniki

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 15 Aug 2000 - 14:39:13 MET DST

Dnia 2 Aug 00 o godz. 2:48, Marek Moskal napisal(a):

> Dostęp do poczty i serwerow pocztowych jest znacznie popularniejszy, niz
> do serwerow ftp. Poza tym transfer FTP nie jest w stanie zastapic wyslania
> emaila z zalacznikiem. Robisz klik (albo <enter>), wysylasz email do
> lokalnego serwera (co jest szybkie), a potem juz sie o nic nie martwisz
> (bo nie wiesz co sie dzieje z emailem po drodze). Dla odmiany, transfer
> FTP wymagalby zalogowania sie na zdalny system i oczekiwania na przeslanie
> calego pliku, wymagajac oczekiwania. Asynchroniczna natura emaila ma
> znaczny wplyw na sposob jego uzycia...

> [...]

I dlatego mi sie teskni za BITNET-owym sendfile...
Ciekawe, czemu do tej pory nikt nie opracowal jakiegos RFC dla analogicznej
uslugi w Internecie??? Przeciez to takie oczywiste, ze cos takiego powinno
byc...
O ile faktem jest, ze do przesylania plikow sluzy FTP, to faktem jest tez
IMHO, ze uzywanie tegoz, aby przeslac plik *do konkretnej osoby*, a nie *na
serwer* jako taki, jest rownie nienaturalne co wysylanie pliku mailem...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl