Re: Ciekawostka dropsa... czyli kolejna inwestycja tp.inter

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 15 Aug 2000 - 12:46:57 MET DST

Dnia 1 Aug 00 o godz. 20:03, Michal Zalewski napisal(a):

> mowie o konkretnym przypadku kolesia, z ktorym polemizuje, bo
> powiedzial cos na temat przekasek w studio.tpi na tle tego, ze rzekomo
> PolPak sabotuje Krakow. A w Krakowie naprawde mozna sie podlaczyc.
[...]
> _TEN_CZLOWIEK_MA_ALTERNATYWE_DLA_020... Tak jak napisalem dalej (co
> wyciales?), moze nawet korzystac z dialupu do innego providera, ktory ma
> wlasny mniejszy lub wiekszy szkielet (i wlasne wyjscie na swiat lub
> wyjscie inne niz polpakowe).

Nie pozostaje mi nic innego jak tylko potwierdzic slowa Michala.
Tez jestem z Krakowa, korzystam z dialupu do providera podlaczonego do
innego szkieletu niz Polpak i w krytycznym okresie u mnie wszystko (poza
lacznoscia z Polpakiem ;-)) funkcjonowalo bez problemow. Napisalem mu nawet
na priva, ze jak na przyszlosc bedzie mial takie klopoty, to niech sie
zglosi do mnie, moge mu ten plik przeslac... ;-)))
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl