Re: Kto znow porzadkuje Internet?

Autor: Pawel Krawczyk (anti_kravietz_at_alfa.ceti.pl)
Data: Fri 11 Aug 2000 - 15:33:43 MET DST

http://ceti.pl/~kravietz/snews/article.php3/204

> Czy ich certyfikaty sa uznawane "w swiecie"?

Jeśli chodzi Ci o to, czy mogą wystawiać certyfikaty rozpoznawane
przez NN i MSIE, to nie. Jedna z tych firm AFAIK prowadzi w tej sprawie
rozmowy z oboma producentami, ale wydaje mi się, że nie stanowi to
głównego profilu ich działalności.

--
Paweł Krawczyk <http://ceti.pl/~kravietz/>