Modem i prędkośc połączenia - pr.o pomoc

Autor: Adam Mierzejewski (amierzej_at_polbox.com)
Data: Fri 11 Aug 2000 - 15:38:24 MET DST

Witam
Nie wiem czy to temat na te grupe ale moze za bardzo mi sie nie dostanie...
Mam problem z modemem DCS na chipie Motoroli (po zainstalowaniu wystepuje
jako Motorola SM56). Jest to modem 56 V.90 KFlex. Po zainstalowaniu
wynegocjowal polaczenie 46000 ale tylko raz. Teraz uporczywie osiaga tylko
24.000 i zrywa polaczenia. Probowalem zastapic sterownik standardowym dla
modemu 56 V90 - osiagnal zabojcza pradkosc 115000 pokazywana przy ikonie
polaczenia z internetem ale w oknie stanu modemu (ma takie-pojawia sie w
pasku zadan) wyswietlal 19.200 a co ciekawe co jakis czas pojawial sie tam
tez komunikat o negocjowaniu predkosci polaczenia - czy to mozliwe jesli
polaczenie jest juz nawiazane?. Co powinienem zrobic? Chodzi o polaczenie z
dial up tepsy z warszawy.
Dzieki za wszelka pomoc. Pozdrawiam
Adam