Re: Cenzura Usenet i News serwerow Tepsy ?

Autor: Łukasz Mizerski (ukalo_at_eden.eu.org)
Data: Fri 11 Aug 2000 - 15:52:48 MET DST

Dariusz napisał(a):
> Czemu pakiety usenet do TPI sa rutowane przez Nowy Jork ?
> macie tam siedzibe
> czy tez tam jest zainstalowany Echelon na serwerze ?

Rany, już przepraszałem Przemysława Maciuszko na privie.
Posłuchałeś skacowanego i do tego przeziębionego, zamiast samemu
sprawdzić!
Pomyliłem adresy - przez Nowy Jork idą pakiety do TPI, ale... .net
Jeszcze raz przepraszam wszystkich za zamieszanie.

Ukalo

ps. a swoja drogą przez NYC routing na www.idea.pl kiedyś szedł - nawet
dochodził zresztą.