Re: Pliki-załączniki

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Fri 11 Aug 2000 - 14:19:29 MET DST

On Thu, 10 Aug 2000, Szymon Sokol wrote:

>+ Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <smolik_at_stanpol.com.pl> wrote:
[...]
>+ : Koncept "no to stawiamy serwery FTP na pecetach i dialupem
>+ : po 020" (coś w tej okolicy krążyło w sugestiach) grozi poważnymi
>+ : konsekwencjami: przecież właśnie organizujesz włam do sieci
>+ : firmy, obchodząc firewall !
>+ JA niczego takiego nie proponowałem.

 Jasne.
 Ale proponowałeś "dać FTP". Są firmy (o czym kilkakroć wałkowałem)
w których NIE MA nic ponad maila.
 Już nie pamiętam dokładnie kto proponował :] "cóż prostszego"
jak skonfigurować FTP na PCta *z dostępem do internetu*.
 Podejrzewam ciebie -;)
 Z dostępem bezpośrednim lub pośrednim - ale serwer pocztowy
NIE MA ftp...
 W takim przypadku pozostaje (proponowany przez kogo innego,
starałem się zaznaczyć: "krążyło w sugestiach") "obejście"
dziury w protokole - no bo jak inaczej :]
 Inni mają: mail ma dostęp do lokalnej sieci - a PCty "z internetem"
nie mają - i NIE WOLNO pod żadnym pozorem przenosić danych. Kropka !
 Wolno sobie np. ściagnąć instrukcję i wydrukować -:) (na oddzielonej
drukarce).
 Zachęcasz do łamania ustanowionych zasad... :>

 Pozdrowienia - Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.