Re: Pliki-załączniki

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 16:11:12 MET DST

Szymon Sokol napisal(a) [31 Jul 2000]:

>Ale im bardziej kiepskie łącza tym większa szansa że się nie uda.

Oczywiscie, z technicznego punktu widzenia (protokół) masz jak najbardziej
racje. Chodzi mi jednak o interfejs uzytkownika (prostota adresowania i
wysylania).

>Protokół FTP ma możliwość wznowienia zerwanej transmisji (reget).
>SMTP czegoś takiego nie ma - jak padnie, to wysyła *od początku*. No
>i tak może sobie padać po przesłaniu np. 500kB z całości 2MB
>przez całą dobę - a FTP po 4 padach by jednak zakończył transfer
>pomyślnie. No to co lepsze? Nawet z punktu widzenia tego konkretnego
>użytkownika, a nie "ogólnoludzkiego"?

W pewnych warunkach (Intranet) można założyć brak problemów z wysyłaniem
emaili. Schodki się zaczynają, gdy pracownicy przyzwyczajeni do szybkości
i wygody w identyczny sposób komunikują się z resztą świata. Jeszcze pół
biedy, jeśli to dokumenty, ale zdarzają się i kilkunastomegabajtowe
"smieszne" filmy...

Najgorsze, że nie widzę skutecznego sposobu na rozwiązanie tego problemu.
Tzn. przesyłania dokumentów przez Internet.

--
					(moskit_at_irc.pl)