Re: Pliki-za??czniki

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Fri 11 Aug 2000 - 14:01:06 MET DST

On Fri, 11 Aug 2000, Szymon Sokol wrote:

>+ Maciej Lopacinski <M.Lopacinski_at_gazeta.pl> wrote:
[...]
>+ : Tak. E-mailem wysylasz przez FastEthernet do firmowego SMTP, wylaczasz
>+ : komputer i idziesz do domu. Przez ftp niestety juz nie jest tak
>+ : przyjemnie - musisz poczekac na koniec transmisji ktora moze trwac kilka
>+ : godzin.
>+ E? Dlaczego transmisja FTP do firmowego serwera FTP/WWW ma trwać
>+ dłużej niż transmisja SMTP do firmowego serwera pocztowego?

 -:O
 I to już dojdzie do adresata ??

 Tylko mi nie mów, że biedny user ma mieć jeszsze dostęp interaktywny
do serwera -;> Jak pokażesz szefowi nie-informatykowi, "co on
jeszcze musi" - to on ci też, niestety, pokaże :]
 A hasło szefa... Opisy w prasie, po testach w administracji
waszyngtońskiej, pamiętasz ?

 Szymonie, obudź się !!
 *Coś* jest powodem, że np. wirusy typu I-Love-You powodują
takie skutki, jakie powodują !
 I podobnie, jak (ku niezadowoleniu kierowców-rajdowców) stosuje
się na drogach takie rozwiązania, jakie się stosuje (m.in.
ze względu na babcię za kierownicą i drugą poza pasami przecho-
dzącą przez jezdnię) tak jest z komputerami... Taki młotek
do formowania informacji - i tyle. Nie każdy umie trzymać,
a gwoździa musi wbić ! A majster widzi, że się da - to
po co używać dwu różnych (młotków) ??
 Ja mogę sobie np. uważać, że dla bezpieczeństwa należy zakazać
używania OooopsLooka przez userów, którzy nie zdali egzaminu
na "elektronicznego ochroniarza". I co, już się ktoś przejmuje
moim uważaniem ?

 Pozdrowienia - Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.