Autor: Jacek Rzeuski (jrzeuski_at_neptun.gdansk.tpsa.pl)
Data: Mon 07 Aug 2000 - 11:23:47 MET DST
markwater wrote:
> robic tepsie marketingu. Nie znam drugiego operatora na swiecie, ktory nie
> robi zapasow w miedzi - roznica kosztow miedzy kablem 10 a 50 parowym w
> calkowitych nakladach inwestycyjnych jest znikoma. A potem zaczynaja sie cyrki
> z PCM-kami.
Wez tylko pod uwage, ze znakomita wiekszosc tych kabli byla kladziona
ladnych pare lat temu, kiedy ten koszt roznil sie zasadniczo. W kablach
kladzionych dzis robi sie zapasy.
> Kazdy normalny ISP nie podejmie sie zestawienia lacza stalego na terenach
> pozamiejskich - a ja niestety z punktu widzenia telekomunikacyjnego nie
> mieszkam w centrum miasta, tyko na takiej sypialnianej wsi. Nie podejmie sie -
> bo padnie przy probie zestawienia lacza.
I tepsa ma byc tym dobroczynca, ktory sie tego podejmie?
> jej odpornosc na jakiekolwiek argumenty. Nie moge sie zgodzic na to, aby byli
> dla tej firmy klienci rowni i rowniejsi.
Buahaha, a w jakiej firmie są? Chyba tylko w sklepie spozywczym. Kazdy
porzadna firma robi segmentacje klientow.
> Czyzbys pracowal w tej szacownej instytucji?
A ja pracuje :)))
Pozdrawiam, Jacek
-- Jacek Rzeuski (jrzeuski_at_neptun.gdansk.tpsa.pl) ICQ # 15729819
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:35:25 MET DST