Re: Tepsa znowu daje ciała

Autor: Jacek Rzeuski (jrzeuski_at_neptun.gdansk.tpsa.pl)
Data: Mon 07 Aug 2000 - 11:23:47 MET DST

markwater wrote:

> robic tepsie marketingu. Nie znam drugiego operatora na swiecie, ktory nie
> robi zapasow w miedzi - roznica kosztow miedzy kablem 10 a 50 parowym w
> calkowitych nakladach inwestycyjnych jest znikoma. A potem zaczynaja sie cyrki
> z PCM-kami.

Wez tylko pod uwage, ze znakomita wiekszosc tych kabli byla kladziona
ladnych pare lat temu, kiedy ten koszt roznil sie zasadniczo. W kablach
kladzionych dzis robi sie zapasy.

> Kazdy normalny ISP nie podejmie sie zestawienia lacza stalego na terenach
> pozamiejskich - a ja niestety z punktu widzenia telekomunikacyjnego nie
> mieszkam w centrum miasta, tyko na takiej sypialnianej wsi. Nie podejmie sie -
> bo padnie przy probie zestawienia lacza.

I tepsa ma byc tym dobroczynca, ktory sie tego podejmie?

> jej odpornosc na jakiekolwiek argumenty. Nie moge sie zgodzic na to, aby byli
> dla tej firmy klienci rowni i rowniejsi.

Buahaha, a w jakiej firmie są? Chyba tylko w sklepie spozywczym. Kazdy
porzadna firma robi segmentacje klientow.

> Czyzbys pracowal w tej szacownej instytucji?

A ja pracuje :)))

Pozdrawiam, Jacek

--
Jacek Rzeuski (jrzeuski_at_neptun.gdansk.tpsa.pl)
ICQ # 15729819