Re: Tepsa znowu daje ciała

Autor: markwater (markwater_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 07 Aug 2000 - 12:55:29 MET DST

Szanowny Pracowniku TP SA
Bardzo mnie ujmuje, jak to ladnie mowisz o swojej Firmie. I dbasz o Jej dobre imie.
Naprawde chwalebne. Ja mowie tak samo o swojej - jest nia energetyka. To moze sie
dogadamy jak monopolista z monopolista?

Kabel byl kladziony w 1997 roku, na terenach gdzie od wiekow wiadomo bylo ze
powstanie osiedle na 120 domow. Kocentrator ma blisko 1000 portow, tylko nie ma
miedzi w ziemi. To cos chyba nie tak, jesli 2 miesiace po uruchomieniu mojego lacza
pakujecie mi sie z lopatami na dzialke, by podlaczyc sasiada. Do czego? Do jednej
pary? Az taki durny to ja nie jestem, zwlaszcza ze zawodowo zajmuje sie takze
telekomunikacja.
A ze bedzie to osiedle, oraz ze powstalo tam wczesniej kilkadziesiat domow to bylo
wiadomo juz w momencie uruchamiania koncentratora. Dzisiaj ostrzy sobie zeby na ten
teren wasz konkurent, tylko niestety poprzez dostep radiowy, ktory dla internetu nie
jest w zasadzie najdogodniejszy (nie mowie o radiowym laczu stalym, tylko o petlach
abonenckich, np. Ericssona).

A wracajac do SDI. Jest to usluga elitarna. Tylko z powodu Waszej wlasnej polityki.
Nazwanie tego "usluga w okresie pilotowym" jest niestety mydleniem oczu. Polki sa
budowane tam, gdzie jest to Wam wygodnie. I nawet nikt nie chce okreslic, jaki
bedzie ewentualny czas oczekiwania. A jednoczenie o ryczaltowej oplacie za dostep do
sieci to sie tylko mowi. Testowany we Wroclawiu na centralach EWSD system
"Internode" tez jest tylko dla wybranych, bo ograniczony na razie do kilku numerow
(34xxxxx, 37xxxxx). Jednoczesnie internet wdzwaniany jest drogi kosmicznie biorac
pod uwage baudrate'y jakie sa mozliwe do osiagniecia.
Przekonany jestem, ze zapowiedziana na wrzesien "rewolucja taryfowa" w tym wzgledzie
jest tylko obiecanka. Czas pokaze.
Nie zadam od Twojej firmy dobroczynnosci. Chce byc tylko traktowany jak uczciwy
klient, a nie dostawca mamony. Skoro jest lacze - bo mam numer - i skoro nie moge
otrzymac drugiego przylacza - z powodu kabla - i skoro satysfakcjonuje mnie usluga
SDI (pomimo dosc paskarskiej oplaty startowej) to chce to miec, za swoje wlasne
pieniadze. To nie jest jakas tam filantropia tpsa ze to robi - bierze przeciez za to
forse. I o to sie indycze, ze nie zostalem potraktowany jak czlowiek. Pewno ktos
porownal moje oplaty miesieczne i policzyl, ile mam szanse zaoszczedzic z SDI -
doszedl do wniosku, ze to sie tepsie nie oplaca.
Moze.
I zeby nie bylo ze jestem anonimowy: Marek Wodawski, Wroclaw

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl