Re: Tepsa znowu daje ciała

Autor: markwater (markwater_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 07 Aug 2000 - 08:44:19 MET DST

Nie znam sie, przyjacielu, na tym tak dokladnie.
Nie interesuje mnie, ktoredy te pakiety wedruja, moga nawet przez Marsa,
ale jako klient tej instytucji chce byc traktowany jak czlowiek, a nie jak
zrodlo pieniazkow. Jezeli w ciagu godziny jestem w stanie zaczytac 360 kB
informacji za 0.7 PLN to przepraszam - ktos mnie tu robi w trabe. Jezeli
wniosek na SDI jest odrzucany, bo brakuje 4 chetnych do polki - to ja
przepraszam ponownie, ale za 999 zlotych wpisowego nie mam najmniejszej ochoty
robic tepsie marketingu. Nie znam drugiego operatora na swiecie, ktory nie
robi zapasow w miedzi - roznica kosztow miedzy kablem 10 a 50 parowym w
calkowitych nakladach inwestycyjnych jest znikoma. A potem zaczynaja sie cyrki
z PCM-kami. Przyklady? Moge sypac jak z rekawa.
Kazdy normalny ISP nie podejmie sie zestawienia lacza stalego na terenach
pozamiejskich - a ja niestety z punktu widzenia telekomunikacyjnego nie
mieszkam w centrum miasta, tyko na takiej sypialnianej wsi. Nie podejmie sie -
bo padnie przy probie zestawienia lacza.
Nie cytuje zadnej mantry tylko wylewam swoje zale tam gdzie tylko moge i tam
gdzie jest to na temat. Przeraza mnie moja bezsilnosc wobec tej instytucji i
jej odpornosc na jakiekolwiek argumenty. Nie moge sie zgodzic na to, aby byli
dla tej firmy klienci rowni i rowniejsi. Nie sadze zeby ta moja pisanina wiele
pomogla, ale czuje sie wtedy lepiej. W ostatecznosci mozna przeciez tego nie
czytac, Marek

Czyzbys pracowal w tej szacownej instytucji?

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl