Re: Tepsa znowu daje ciała

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_dione.ids.pl)
Data: Mon 07 Aug 2000 - 09:30:14 MET DST

On Mon, 7 Aug 2000, markwater wrote:

> [...]
> czlowiek, a nie jak zrodlo pieniazkow. Jezeli w ciagu godziny jestem w
> stanie zaczytac 360 kB informacji za 0.7 PLN to przepraszam - ktos
> mnie tu robi w trabe. Jezeli wniosek na SDI jest odrzucany, bo brakuje
> 4 chetnych do polki - to ja przepraszam ponownie, ale za 999 zlotych
> wpisowego nie mam najmniejszej ochoty robic tepsie marketingu. Nie
> znam drugiego operatora na swiecie, ktory nie robi zapasow w miedzi -
> roznica kosztow miedzy kablem 10 a 50 parowym w calkowitych nakladach
> inwestycyjnych jest znikoma. A potem zaczynaja sie cyrki z PCM-kami.

Ale... ale misiu... wypadles zupelnie off-topic pytania zadanego przez
swego przedpiszce. A do niekonstruktywnego narzekania, ktore w dodatku do
dyskusji nie wnosi nic nowego (bo narzekano tutaj tak juz setki razy,
kazdy moze w ten sposob narzekac sam, i wszyscy wiemy, ze nic z tego nie
wynika) jest inna grupa - pl.pregierz.

> Nie cytuje zadnej mantry tylko wylewam swoje zale tam gdzie tylko moge
> i tam gdzie jest to na temat.

Tu zdecydowanie nie bylo na temat pytania :) Jesli czujesz, ze cos dzieje
sie niesprawiedliwie i rownoczesnie wierzysz w to, ze Twoje slowa cos
zmienia, mozesz probowac cos robic - organizowac akcje, robic halas w
mediach etc... Jesli w to nie wierzysz, mozesz plakac na pregierzu ;)

> W ostatecznosci mozna przeciez tego nie czytac, Marek

To jakies argumenty a la pszemol ;)

> Czyzbys pracowal w tej szacownej instytucji?

Nie do konca, choc zaraz pewnie ktos wyjasni, ze tak ;)
Nie, nie pracuje w TPSa.

Michal Zalewski [lcamtuf_at_tpi.pl] [tp.internet/security]
[http://lcamtuf.na.export.pl] <=--=> bash$ :(){ :|:&};:
=-----=> God is real, unless declared integer. <=-----=