Re: Tepsa znowu daje ciała

Autor: Jacek Zapala (jacek_at_ipartners.pl)
Data: Mon 07 Aug 2000 - 11:40:32 MET DST

In article <398E5AC2.B6288597_at_poczta.onet.pl>, markwater wrote:
>Nie znam sie, przyjacielu, na tym tak dokladnie.
>Nie interesuje mnie, ktoredy te pakiety wedruja, moga nawet przez Marsa,
>ale jako klient tej instytucji chce byc traktowany jak czlowiek, a nie jak
>zrodlo pieniazkow. Jezeli w ciagu godziny jestem w stanie zaczytac 360 kB
>informacji za 0.7 PLN to przepraszam - ktos mnie tu robi w trabe.

[ reszta narzekań wycięta ]

Posłuchaj - albo zgadzasz się na jakość usługi którą kupujesz w tej cenie,
albo płacisz kilkadziesiąć złotych miesięcznie konkurencji za usługę o
innej jakości. Nikt Ci nie każe korzystać z dialupów TPI, więc Twoje
narzekania nie mają odrobiny sensu.
Wybór należy do Ciebie, to Ty podejmujesz decyzje.

        Jacek