Jak to jest z tymi domenami?

Autor: Walasek Przemysław (przemekw_at_przemek.w.pl)
Data: Fri 04 Aug 2000 - 16:13:15 MET DST

Witam.
Potrzebnuje informacji na tematy związane z domenami i ich
administracją (czt jak to się tam fachowo nazywa).
Dokładnie chodzi o to, iż _zaprzyjaźniona_ firma złożyła wniosek o
rejestracje domeny www.nazwa-firmy.pl, ale firm ni posiada jeszcze
konta ze stroną www (strona powstanie za jakiś czas, ale domena może
być już zajęta więc rezerwują ją teraz). Za kilka dni rozpocznie się
szukanie konta pod www w związku z tym powstają pytania:
1. Czy (i jak) da się powiązać domenę z dowolnym kontem które zostanie
wykupione (gdzie można o tym poczytać)?
2. Jeżeli wykupione zostanie konto w firmie która oferuje www oraz 5
alias-ów pocztowych to czy ta firma sama _powiąże_ domenę z tym kontem?

Jak widać, ja nie mam zielonego pojęcia o tych sprawach (a *muszę* się
tym zająć), dlatego prosze o informacje lub namiary na miejsca gdzie je
można odszukać.

--
Z powazaniem
Walasek Przemyslaw